CONTRACTUL CU CLIENTII

Prezentul contract se incheie intre Biolex Ambalaje S.R.L., societatea comerciala cu sediul social in Baia Mare, Bld. Unirii, Nr. 23
, care administreaza site-ul https://revivepack.ro si clientii sai (denumiti in continuare „utilizatori”, „useri”, „consumatori”, „cumparatori”) si are ca obiect vanzarea de produse online prin intermediul site-ulu https://revivepack.ro

Folosirea site-ului https://revivepack.ro (denumit in continuare „site”) administrat de catre Biolex Ambalaje S.R.L. implica acceptarea termenilor si conditiilor acestui contract.

Pentru utilizarea in cele mai bune conditii ale site-ului, recomandam citirea cu atentie a acestor termeni si conditii.
ReVive Pack isi rezerva dreptul de a modifica acesti termeni si conditii sau de a face orice moficari pe site-ul https://revivepack.ro fara o notificarea prealabila. Orice modificare efectuata va aparea in sectiunea „Termeni si Conditii” din subsolul fiecarei pagini a site-ului.

ReVive Pack declara faptul ca respecta conditiile Legii 499/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, Legea 365/2002 privind comertul electronic, Legea 667/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, OUG 174/2008 pentru modificarea si completarea unor acte normative privind protectia consumatorilor si OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si complearea unor acte normative.

DURATA CONTRACTULUI

In cazul produselor standard ( nepersonalizate)

Contractul dintre https://revivepack.ro administrat de firma Biolex Ambalaje S.R.L. si client incepe in momentul in care ReVive Pack i-a confirmat clientului primirea comenzii, stocul existent si posibilitatea expedierii produselor, prin email sau telefonic.
In cazul in care comanda s-a efectuat telefonic, revivepack.ro va trimite un email cu datele comenzii pe adresa clientului iar in momentul in care clientul va confirma tot prin email sau telefonic comanda efectuata se considera inceput contractul.

In cazul produselor personalizate

Pentru produsele personalizate ReVive Pack poate cere plata unei sume in avans din partea clientului. In acest caz contractul dintre client si revivepack incepe numai dupa receptionarea platii avans de catre ReVive Pack.

Contractul se termina in momentul in care clientul care a efectuat comanda, sau o alta parte terta indicata de client, a intrat in posesia bunurilor comandate. De asemenea, se considera terminat contractul in momentul in care una dintre parti il reziliaza.

REZILIEREA CONTRACTULUI

Reziliarea contractului dintre client si ReVive Pack se poate face de catre client prin exercitarea drepturilor consumatorului conform legislatiei in vigoare sau de catre ReVive Pack.
Reziliera contractului se face de catre ReVive Pack in urmatoarele conditii:
-s-a produs o eroare in momentul afisarii pretului produsului si pretul nu este corect
-produsele nu se mai afla in stoc si nu se mai fabrica
-s-a produs o eroare in momentul afisarii descrierii unui produs pe site
-clientul si-a exercitat in trecut de mai multe ori dreptul de retragere
-clientul a refuzat ridicarea comenzii din motive pentru care ReVive Pack nu poate fi raspunzatoare
-clientul nu a respectat „Termenii si Conditiile” site-ului https://revivepack.ro

In cazul in care contractul este reziliat de catre ReVive Pack, dupa plata incasata de la client, acesta va primi banii inapoi dar NU si alte despagubiri.
In cazul in care clientul a platit in prealabil produsele comandate de pe https://revivepack.ro iar ReVive Pack nu poate onora comanda din motive ce tin de stocuri, afisare gresita a pretului, afisare gresita a descrierii produsului sau alte motive, ReVive Pack va returna banii clientului dar Nu si alte despagubiri.

In cazul in care clientul a efectuat o comanda speciala de produse personalizate pe https://revivepack.ro si a platit o suma avans catre ReVive Pack iar apoi se razgandeste in privinta comenzii, pierde toata suma platita avans catre ReVive Pack.

Produsele, specificatiile, stocul si pretul afisate pe https://revivepack.ro au caracter informativ si pot fi modificate oricand, fara o notificare prealabila.

Pentru a oferi produse si servicii cat mai bune, ReVive Pack face eforturi continue de updatare a produselor prezente pe site conform datelor primite de la producatori. ReVive Pack poate modifica oricand descrierea, pretul si stocul produselor comercializate pe site in conformitate cu modificarile care se produc pe site-ul producatorului.

ReVive Pack are deptul de a subcontracta o terta parte pentru servicii de ambalare si livrare a produselor. De aceea, ReVive Pack nu poate fi responsabila pentru nelivrarea la timp a produselor sau pentru livrarea necorespunzatoare a unor produse care revin in sarcina unei terte parti precum firmele de curierat sau firmele de gestionare stocuri si ambalare.

DREPTUL DE RETRAGERE AL CONSUMATORULUI

Produsele personalizate care au fost livrate pe baza unei comenzi speciale nu pot fi returnate.

Dreptul de retragere prevazut in OUG 34/2014 se aplica doar persoanelor fizice.

Dreptul de retragere
Conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii ART. 9 alin. (1) „Cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fara a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14. ”
Termenul de retragere incepe in momentul in care consumatorul sau o alta parte terta, alta decat transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor comandate si se termina in 14 zile calendaristice.
Conform ART.16 litera e din OUG 34/2014 „Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:
e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din
motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator”
Drept urmare ReVive Pack isi rezerva dreptul sa refuze returnarea banilor in cazul in care:
-produsele au fost folosite de dvs. ( ex.au fost desfacute, folosite la ambalarea diferitelor produse etc. ).
-produsele nu sunt intacte
-continutul pachetului este incomplet
-produsele au fost deteriorare si nu mai arata ca noi
-produsele sunt uzate
-starea produselor nu permite recomercializarea lor
Produsul precum si ambalajul returnat trebuie sa nu fie deterioarat.

Exercitarea dreptului de retragere
Conform ART. 11 alin. (1) din OUG 34/2014 clientul trebuie sa informeze ReVive Pack in termen de 14 zile calendaristice cu privire la decizia sa de a se retrage din contract. In acest sens puteti sa descarcati si sa completati formularul de retur, sa il trimiteti prin email pe adresa noastra office@revivepack.ro prin care va exprimati decizia de retragere din contract.
ReVive Pack va cofirma primirea email-ului din partea dumnevoastra.

Efectele retragerii
Exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligaţiilor părţilor contractuale ( Biolex Ambalaje S.R.L. si respectiv clientul persoana fizica) de a executa contractul la distanţă sau de a încheia un contract la distanţă.

Obligatiile ReVive Pack in cazul retragerii:
Conform ART. 13 din OUG 34/2014 ReVive Pack va rambursa suma primita de la dvs. in 14 zile calendaristice de la data la care am primit in scris decizia dumneavoastra de retragere din contract.
Rambursarea se poate face in numerar, în limita plafonului maxim stabilit prin lege, doar in cazul in care ati ridicat produsele de la sediul nostru si ati plătit inițial în numerar si alegeti sa le returnati, personal, tot la sediu.

In toate celelalte cazuri, rambursarea se face prin transfer în cont bancar.

In cazul in care ati comandat mai multe produse si doriti sa returnati doar o parte din ele, ReVive Pack va rambursa suma echivalenta produsului/produselor retrunate si taxa de livrare calculata proportional cu numarul produselor.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a va restitui banii numai dupa ce am intrat in posesia produselor care au facut obiectul returnarii.

Obligatiile consumatorului in cazul retragerii
Conform ART.14 din OUG 34/2014, in cazul retragereii, sunteti obligat sa returnati produsele catre ReVive Pack in termen de 14 zile calendaristice de la data la care v-ati exprimar in scris ( prin email la office@revivepack.ro) decizia de retragere din contract.
Conform aceluiasi articol, consturile aferente livrarii produselor catre firma noastra, ReVive Pack, va revin dumneavostra in totalitate.

Podusele vor fi trimise la punctul de lucru al firmei noastre: Biolex Amblaje SRL, Bd. Unirii, Nr. 23, 430232 Baia Mare.

Veti returna produsele comandate in ambalajul original.

Produsele nu trebuie sa fie deteriorate, nu trebuie sa prezinte urme de utilizare si trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite de catre client.

In caz contrar ne rezervam dreptul de a refuza produsul si returnarea banilor.
Returnarea produselor se face numai dupa ce ne-ati informat in scris (prin email sau completarea formularului de retragere) cu privire la decizia dumneavostra de retragere din contract.

GARANTIA PRODUSELOR

Produsele comercializate pe site-ul https://revivepack.ro sunt oferite clientilor in forma in care vin de la producatori, in limita stocului disponibil. ReVive Pack este raspunzatoare pentru orice lipsa de conformitate a produsului la momentul livrarii catre consumator. In cazul lipsei conformitatii produselor clientul are dreptul de a cere aducerea produsului la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire conform ART. 10 din L499/2003.
Reclamatiile referitoare la lipsa de conformitate se vor face in forma scrisa, la adresa punctului de lucru sau prin e-mail.

Produsele comercializate pe site-ul https://revivepack.ro beneficiaza de garantie conform Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, conform OG 21/1992 privind protectia consumatorilor si conform OUG 174/2008 pentru modificarea si completarea unor acte normative privind protectia consumatorilor.

Urmatoarele dispozitii legale se aplica persoanelor fizice:
Raspunderea pentru lipsa de conformitate
Legea 449/2003 ART.5 alin. (1) „Vânzătorul este obligat să livreze consumatorului produse care sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare.
alin. (2) Se consideră că produsele sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare dacă:
a) corespund descrierii făcute de vânzător şi au aceleaşi calităţi ca şi produsele pe care vânzătorul le-a prezentat consumatorului ca mostră sau model;
b) corespund oricărui scop specific solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut vânzătorului şi acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumpărare;
c) corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acelaşi tip;
d) fiind de acelaşi tip, prezintă parametri de calitate şi performanţe normale, la care consumatorul se poate aştepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului şi declaraţiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, făcute de vânzător, de producător sau de reprezentantul acestuia, în special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.”
ART. 9. – „Vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele.
ART. 10. – În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14.
ART. 11. – (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.
(2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:
a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate;
b) importanţa lipsei de conformitate;
c) dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.
(3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.
(4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.”
Art. 16: “Raspunderea vanzatorului, conform prevederilor art. 9-14, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.”
Art. 17: “Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate in termen de doua luni de la data la care a constatat-o.”
Art. 18: “Pana la proba contrara, lipsa de conformitate aparuta in termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezuma ca a existat la momentul livrarii acestuia, cu exceptia cazurilor în care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.”

GARANTIA COMERCIALA

Garantia comerciala se acorda in temeiul ART.19 din Legea 449/2003 modificata de OUG 174/2008
Garantia comerciala se aplica tuturor produselor vandute pe site-ul https://revivepack.ro si este de 30 de zile de la data la care ati intrat in posesia fizica a produsului comandat.
Prin garantia oferita de catre ReVive Pack se intelege schimbarea produsului cu unul identic sau restituirea sumei platite la achizitionare, in cazul in care exista deficient de fabricatie al produsului si au fost respectate instructiunile de utilizare aflate pe site si primite cu produsul comandat.
Firma noastra se obliga sa rezolve sesizarile in perioada de garantie cu conditia ca acestea sa indeplineasca conditiile legale stipulate mai jos.
Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea noastra. Solutionarea garantiei se face in maxim 14 zile calendaristice.
Garantia este de 30 (treizeci) zile de la data achizitiei, in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008.
La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in set complet , impreuna cu factura fiscala (o copie a facturii fiscale).
Garantia este pierduta in cazul in care beneficiarul sau alta persoana incearca repararea oricaror defecte aparute.
Pentru informatii legate de garantia produselor va rugam sa ne contactati pe email sau telefonic.

ReVive Pack poate modifica oricand descrierea produselor comercializate pe site in conformitate cu specificatiile producatorului fara o notificare prealabila.

LIMITAREA RASPUNDERII PENTRU PRETURI

Preturile produselor comercializate pe https://revivepack.ro includ TVA dar nu includ si costurile de livrare aferente, cu exceptia cazurilor in care am specificat pe site in mod expres acest lucru.

ReVive Pack isi rezerva dreptul de a modifica oricand preturile afisate pe site.
In cazul in care unuia sau mai multor produse le sunt aplicate mai multe promotii in acelasi timp (discounturi, cadouri, pachete promotionale, vouchere etc.) SE APLICA O SINGURA PROMOTIE – CEA CU VALOAREA CEA MAI MARE in momentul achizitionarii de catre client a acestui / acestor produs(e).

LIMITAREA RASPUNDERII PENTRU LIVRAREA PRODUSELOR

Livrarea produselor comandate pe site se face oriunde pe teritoriul Romaniei conform contractului cu firma de curierat sau de la sediul nostru (Biolex Amblaje SRL, Bd. Unirii, Nr. 23, 430232 Baia Mare).

Pe langa sumele percepute de ReVive Pack pentru produsele comercializate, se solicita clientului plata unui tarif de livrare, asa cum este afisat de site.

Costul transportului se calculeaza in functie de greutatea si volumul produselor comandate.
Livrarea produselor achizitionate de pe site-ul https://revivepack.ro se realizeaza prin intermediul serviciului de curierat Fan Curier intre 48 h si 72 h de ore de la confirmarea si expedierea comenzii prin curier.

Produsele personalizate, care nu se afla in stoc, se vor livra in conformitate cu timpul de productie.

Timpul de productie se poate modifica in functie de cerintele si cantitatea specificata de client. In acest caz timpul de livrare se va stabili de ReVive Pack impreuna cu clientul.

Livrarea coletului se face la adresa mentionata de client in momentul plasarii comenzii. Receptia coletelor se face in prezenta reprezentantului firmei de curierat iar coletul se poate deschide doar dupa achitarea rambursului.

Clientul poate sa ceara oricand o copie a facturii fiscale, care va fi trimisa pe adresa de e-mail a clientului.
In cazul in care doriti sa alegeti o alta firma de curierat sau o alta modalitate de livrare va rugam sa ne contactati telefonic sau prin email.
ReVive Pack nu poate fi tinuta responsabila pentru intarzieri sau anulari de livrari ale produselor comandate, daca acestea sunt cauzate de motive independente de vointa firmei noastre, care includ: probleme neprevazute ale firmei de curierat, incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora, conform prevederilor legislatiei romanesti aplicabile si in vigoare in momentul confirmarii comenzii.

In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, produsul / produsele care fac obiectul acestei livrari se pot intoarce la expeditor. Livrarea ulterioara a lor se poate face numai dupa reconfirmarea comenzii cu acordul ReVive Pack.

LIMITAREA RASPUNDERII PENTRU PLATA

Prin finalizarea si trimiterea unei comenzi pe site-ul https://revivepack.ro , clientul se obliga sa plateasca contravaloarea produselor comadate si costurile de transport.
Conform Contractului cu clientii, plata produselor comandate pe site-ul https://revivepack.ro se face prin ramburs in momentul receptionarii produselor de la firma de curierat. Coletul nu se poate desface inainte efectuarii platii ramburs.
Plata se poate face si in avans, cu acordul dumneavostra. In acest sens va rugam sa ne contactati telefonic sau prin email.

In cazul comenzilor personalizate se poate cere plata unei sume in avans.

In cazul in care clientul a efectuat o comanda speciala de produse personalizate pe https://revivepack.ro si a platit o suma avans catre ReVive Pack iar apoi se razgandeste in privinta comenzii, pierde toata suma platita avans catre ReVive Pack.
In anumite situatii, ne rezervam dreptul de a solicita plata partiala sau totala in avans, indiferent de valoarea comenzii.